5 thoughts on “Brăila Chirei despre sărbătorile de primăvară

    • Ziarista Armanda Filipine, care scrie Brăila Chirei, redă evenimente de la toate minoritățile naționale. Ținând seama că Brăila este un oraș al tuturor minorităților, abordarea este mai mult decât binevenită.

      Cât despre Chira lui Panait Istrati, la care face aluzie denumirea blogului (fusese parcă și un ziar cândva, sucombat din motive financiare… ca mai toate inițiativele bune de pe la noi)… tatăl ei era turc, dacă la asta făcea aluzie întrebarea ta.

      Liked by 1 person

      • Vă rog să mă scuzați. Am crezut că este titlul paginii, nu al blog-ului. Vă mai rog să luați în considerare că am copilărit tot într-un oraș cosmopolit. Până spre 1960, cea mai bună cofetărie era a unui turc, căruia i-am uitat numele și care era în continuare acolo după naționalizare. Încă am prieteni lipoveni, tătari, turci, machidoni.
        Întrebarea n-avea nicio nuanță segregaționistă, pur și simplu, nu vedeam legătura dintre titlul și conținut. N-am fost atent, scuze încă odată.🙂

        Liked by 1 person

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.