Povești cu păpuși – Aurora

Ea e Aurora. O marinăriță… așa cum îmi plac mie. De fapt, mă îndrăgostisem de ea la un Târg de Crăciun, acum niște ani, când se ținea la Universitate, la coada calului lui Mihai Viteazul 😛 . O gheretă cu suveniruri avea câteva atârnate – nu spre vânzare, ci de decor. Iar eu când văd ancore, corăbii, etc… Mă știți!

Am vrut păpușă marinăriță vreun an și jumătate, sau mai mult, până am găsit una de vânzare, prin drumurile mele. Sigur că am luat-o și i-am pus numele Aurora, pentru că Marina am deja (pereche cu Leftheris), iar Aurora era, în epilogurile de pe site-ul cu pirați, numele mai multor fiice de pirați (de data asta invers, numele fetițelor după numele corăbiei taților, că de obicei corăbiile primesc nume de fete sau femei). Așa că și fiica lui Sol Picador, și fiica lui Andrea, tot Aurora se vor numi… (Cu alt nume de sfânt pe alături, desigur).

4 thoughts on “Povești cu păpuși – Aurora

  1. She was bought a few years ago, but then I had lost her and now that we are in the process of moving, my husband found her and brought her to me to our new appartment 🙂 So we were both happy to find again each other!

    Like

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.